Shop Mobile More Submit  Join Login
Cat n Andy by MiniGumDrop Cat n Andy by MiniGumDrop
awww!!!!!!! Q u Q <33333333
Add a Comment:
 
:iconelize-the-angel:
Elize-The-Angel Featured By Owner Jul 3, 2014
Aw
Reply
:iconcrazyjess0410:
Crazyjess0410 Featured By Owner Jan 18, 2011
Lucky a$$ cat!!!
Reply
:iconsayokiri:
sayokiri Featured By Owner Jan 14, 2011
awwwww chubby cheeks i wanna be that kitty!!! *.*
Reply
:iconanimephotographer37:
Animephotographer37 Featured By Owner Dec 29, 2010
omg!! thts the most cutest pic ive ever seen of ANDY!!!!! I wanna go to their concerts sooo badly!! btw how odl do u have to be to go to one of their concerts??

:iconiloveitmoreplz:
Reply
:iconminigumdrop:
MiniGumDrop Featured By Owner Dec 29, 2010
i dont think its really matters how old..but i would say 13+ (: im 14 and i saww themm (:
Reply
:iconanimephotographer37:
Animephotographer37 Featured By Owner Dec 30, 2010
yayaaay i can go i am 13!!! well if i live in the u.s i could.. LOL
Reply
:iconminigumdrop:
MiniGumDrop Featured By Owner Dec 31, 2010
lol yeahh (: well like i just saw a picture of Andy and some like...7 year old girl xD it was adorable! <3 lol
Reply
:iconanimephotographer37:
Animephotographer37 Featured By Owner Dec 31, 2010
nawww :3
Reply
:iconiscream-xxx:
iScream-XxX Featured By Owner Nov 6, 2010
So fxcking cute :3 Love it.
Reply
:iconmewmewfreya:
MewMewFreya Featured By Owner Oct 22, 2010
is that a real picture? :o sooooooo cuteeeeeeeh!!!!!!! andy and the cat are both cute and lookie how the cat lays in his arms!! aww so adorable! i want to be that cat right now xp
Reply
:iconminigumdrop:
MiniGumDrop Featured By Owner Oct 22, 2010
yeah its real C: hahah i know right. they are so adorable<33
Reply
:iconmewmewfreya:
MewMewFreya Featured By Owner Oct 24, 2010
yes they are :3
Reply
:iconminigumdrop:
MiniGumDrop Featured By Owner Oct 24, 2010
lol (:
Reply
:iconmewmewfreya:
MewMewFreya Featured By Owner Oct 24, 2010
can't wait 'till this summer!!! goin' from Belgium to Spain just to see him :')
Reply
:iconminigumdrop:
MiniGumDrop Featured By Owner Oct 30, 2010
epicnesss :DDD
Reply
:iconmewmewfreya:
MewMewFreya Featured By Owner Oct 31, 2010
i know right? but it's just i love them sooo much and i really want to see them in my life :)
Reply
:iconangelstar4529:
AngelStar4529 Featured By Owner Oct 20, 2010  Student General Artist
kitty+andy=awwwww!!!!
:iconawwloveplz:
Reply
:iconnille5:
nille5 Featured By Owner Oct 18, 2010
thats the cutest picture of him, EVER ._. <3
Reply
:iconrubieellice:
Rubieellice Featured By Owner Oct 18, 2010
THE CUTENESS!
Reply
:iconhappy-chick:
happy-chick Featured By Owner Oct 17, 2010  Hobbyist General Artist
Even kitty blushes away from andy.
Oh Andy :icondatassplz:
Reply
:iconminigumdrop:
MiniGumDrop Featured By Owner Oct 23, 2010
lol x'D
Reply
:iconsugarylovewish:
SugaryLovewish Featured By Owner Oct 17, 2010  Hobbyist Artist
i wanna be that kitty...
Reply
:iconsomuchmeaning:
somuchmeaning Featured By Owner Oct 17, 2010
this would go absolutely swimmingly on cuteboyswithcats.com!
btw I lurv the lip piercing ;)
Reply
:iconakamarukibashikamaru:
akamarukibashikamaru Featured By Owner Oct 17, 2010  Hobbyist Traditional Artist
o my gosh it's sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo cute.
Reply
:iconmcmbpanhead:
MCMBPanhead Featured By Owner Oct 17, 2010
Awwwwww!! That is the most adorable thing I've ever seen!
Reply
:iconsophiie-e:
sophiie-e Featured By Owner Oct 17, 2010
THIS is so cute :)
Reply
:iconspottedpaw26:
Spottedpaw26 Featured By Owner Oct 17, 2010  Hobbyist Traditional Artist
awwwwwwwwww!!!! that is so frikin cute! he loves animals! and the kittten is oneof the most adorable things i have ever seen!
Reply
:iconminigumdrop:
MiniGumDrop Featured By Owner Oct 17, 2010
i know right?!!! C: they both make this picture look so hackin ADORABLE!! i cant wait to see him <33
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 480 × 600




Details

Submitted on
October 17, 2010
Image Size
34.3 KB
Resolution
480×600
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,254
Favourites
68 (who?)
Comments
28
Downloads
5
×